_yagmurcuum_ cigdemkorkmaz kışlık elbise olarak triko öneririm benim karnım gayet büyüdü eski S beden trikolarımı denedim gayet rahat oldu doğum yapmadan havalar iyice soğumuş olursa birkaç defa giyerim diye düşünüyorum 😊
Babymommy Ben şu an 34 haftalığım hiç hamile kıyafeti almadım 😄 Trendyol Millanın fitilli taytları kış için kurtarıcım oldu belleri çok rahat ve esnek. Uzun kazak ve sweatlerle giyiyorum
cigdemkorkmaz Babymommy evet fitilli takımlar hoş gözüküyor yorumlarda güzel ama denemeden almak istemiyorum basen kısmı kötü durursa diye şimdilik bu sabah bi tayt şiparişi verdim mağazalara da bakıyım yavaş yavaş bişeyler çıkar ortaya 😅
cikolatadelisi Babymommy kilonuz kaç acaba? Kaç beden aldınız? Ben emin olamıyorum bir türlü. Xl bedeni olsa alıcam ama M/L var
Berrycherry cikolatadelisi 35 hafta 56 kiloyum m/l gayet iyi oluyo baya esnek ama hiç rahat bi tayt değil😏 üzerine illa ki uzun bişeyler giymek gerek, yürüyüşe giderken giyiyorum beli sürekli aşağı kayıyor. Bi de tamamen polyester 🤷🏻♀️
cigdemkorkmaz cikolatadelisi ben yorumlara baktım baya esnek olduğu için m alın bence ya da avmlere geldiyse deneyip alın ben önce buralara bakcam bulursam deneyip alırım
Berrycherry cigdemkorkmaz millanın fitilli taytları evet çok esnek ama hem polyester hem de önden ve arkadan tüm ayrıntıları belli ediyor. Üzerine illa ki uzun bir şey giymek lazım🤦🏻♀️
cigdemkorkmaz Berrycherry evet uzun giymeyi düşünüyorum bende fitilli taytların takımlarına baktım hepsi uzun üst
1melisa cigdemkorkmaz ben aldım çok güzel fakat beli biraz dar geldi bana hamşle taytları daha kullanışlı oluyor bence