Hamile taytı çok rahat oluyor. Marka söylemek uygun olur mu bilemedim ama Pent. Den almıştım 3 aydır sürekli kullanıyorum. Hamile pantolonları da karın panelinden dolayı rahat oluyor ve karındaki baskıyı azaltıyor. 4. veya 5. aydan sonra Normal kıyafetler çok rahatsızlık veriyor.