Fatsaslan benim 20+5 hafta da acil serklaj oldu. O gün bir şeyler yaptı baktı doktorum. Ama kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Baktı mi bakmadı mi hatırlayamadım o yüzden. Çünkü açılmam vardı 2,3 cm. Kesen dışarı çıkmış. Dikiş esnasında kese delinmesi sonucu da bebeği kaybedebiliriz demişti. Sersem gibiydim o an. Çok şükür o an bişi olmadı. Dikişten 26 gün sonra da doğumum oldu. Enfeksiyonu da 22. Gün gelen sarı akıntı ile fark edip doktoruma söyledim. O zaman hem kan hem kültür aldı. Ama hastane kalmama rağmen. Serum antibiyotik ile düşmedi enfeksiyon. Geçen seneydi. Ve hastane de yattigim zaman da İzmir depremi oldu. Aşırı kötüydü. Yürümem yasakken deprem sonrası mecbur yürümem gerekti. O anlar çok fenaydı. Hatrladikca kendime gelemiyorm. Yeniden korku bürüyor içimi. Şimdi ki hamileliğim de önlem amaçlı atilcak dikiş bu yüzden. Şuan 9+1 haftadayim. 2 hafta sonra kontrolüm var. Enfeksiyon var mı diye bakicak doktor serklaj öncesi