Esrabahar 21.haftamda perinatolog da hunileşme ve kısalma var demişti ama çocuklar aşağıda değil bu iyi bişey demişti. Ama doktorum sonra 3 kez alttan ölçüm yaptığında aşağıda veya değiller demedi. Ama ben son muayenede gördüm oğlumun başı aşağıdaydı kesesi de rahme doğru uzanmış hunileşme olmuş ondan serklaj yapıldı. Şimdi bazen yukarıdan vuruyor bazen aşağıdan. Aşağıdan vurduğunda çok korkuyorum, inşallah hepimiz, anne olmayı hak eden herkes bu son aşamayı da sağsalim atlatırız🙏🏻