Bugün yaptırdım. Akşam 22.00 den sonra hiçbir şey yemedim, su içebilirsin dediler. Sabah 09.30 da doktor geldiği için önce aç karnına 3 tüp kan verdim, hemogram , tsh ve açlık kan şekeri. Sonra eczaneden 75 g toz şeker aldırdırdılar eşime, yarım litre suya karıştırıp verdiler hepsini içtikten 1 saat sonra ve 2 saat sonra birer tüp kan daha aldılar. Bu esnada hiç bir şey yeyip içmedim. 11.55 de bitti bu süreç. Bu arada randevum 08.20 deydi doktor 09.30 da geldi. Bu yüzden uzadı ve zorlandım ama çok açlık çekmedim.