yunusemreninannesiii Kızlar size sorum olacak ben yarın 16 haftalık hamileyım göbegım normal de vardı ama aşırı belinleşti dar giysem ben burdayım der o. Derecede bir de karnım sivri oldu Baya ortada sımdı normal mi ya bu hafta da bu kadar çıkması
blueberyy00 yunusemreninannesiii Benimki de öyle 13 den beri belli oluyor ev içi kıyafetlerde şimdi 18 deyiz baya baya ben burdayım diyor artık dışarda giydiklerim salaş çok belli olmasada da evin içinde baya belli oluyor çok güzel bı his ama ,☺️
270902 yunusemreninannesiii benim 16 haftadan sonra belirginlemseye başlamış ondan önce hiçbiriy yoktu boyum uzun o yüzden belli olmuyordu şuan 32+3 deyim baya baya belli oluyor artık
Deletedmom_1 yunusemreninannesiii bende 16haftalığım daha öncedende az bi göbeğim vardı benimkide sivri büyüyüyor baya çıktı hatta erkek bebekse sivri büyür derler 🤩🧿
KaderUnutmaz yunusemreninannesiii bende şuan 16+4deyim göbeğim normalde de vardı sizinde dediğiniz gibi darda bolda giysem göbeğim belli oluyor cevremdekiler cok şaşırıyorlar hatta iç karnım küçük diye düşünüyorum başka bir açıklama bulamıyorum ben
Mom6272 haftadan beri karnım sivrileşti şuan 14deyim hala var göbeğim normal bence herkesten herkese degisiyor
yunusemreninannesiii blueberyy00 bebişin cinsiyeti belli mi bana erkek dıyorlar valla ondan erken çıkmıştır dıyorlar 😂
ecemnas88 Hiç göbeğim yoktu hamile kalmadan önce yarın 18 haftalık oluyorum pijama dan veya dışarı çıkarken tayt falan giydiğimde benimde belli oluyor kimileri bu zamanda çıkmaz gaz falandır diyor ama bence insan anlıyor gaz mı göbek mi olduğunu 😂
yunusemreninannesiii ecemnas88 benım eski pantolonlarım olmuyor önü kapanmıyor 🥲 hamile pantolonu aldım en sonun da
ecemnas88 yunusemreninannesiii ya bende aynı durumdan müzdaripim maalesef bacak kısımları çok rahat oluyor ama düğmeyi kapatamıyorum 🥲 tayt kurtarıcım oldu şu zamanlarda birde slopet bakıcam bakalım ☺️
blueberyy00 yunusemreninannesiii 15 de tahminde bulundu kıza benziyor dedi 19 da randevumuz var haftaya inşallah ogrenecez kesin onda
yunusemreninannesiii blueberyy00 kızdır o zaman benım 12 de erkek dedi bir haftamız var işte 17 haftalıkken gidicez kesinleşecek
blueberyy00 yunusemreninannesiii hayırlısı bakalım kesin olmayınca da insan arada ne yapacağını bilmiyor artık oğlum kizm diyip sevmek istiyorum gidince de gösterir inşallah kesin ogreniriz 😂😂
Mom6272 yunusemreninannesiii benim de sivri ama bana cinsiyet tahmini bile yapmadı doktorlar iki farklı doktora gittim kücük dedi 2 haftaya gel dedi 16. haftada yani
yunusemreninannesiii blueberyy00 hahaha bende oğlum diye sevıyorum 😂😂 ama süphelı eşim dıyor kızsa küsmez mi sana dıyor 😂
yunusemreninannesiii Mom6272 anladım canım valla biz cok açık gördük aslında doktor da erkeğe cok benziyor dedi cıkıntısı cok belliydi ama net bir şey söylemem için bidaha ki randevuyu beklememiz lazım dedı bekliyorum bakalım bide ben hep erkek hıssedıyordum aldığım seylerı görsen hep mavi 🤭
blueberyy00 yunusemreninannesiii ahaha benimki de öyle kız üzerinde konuşuyoruz önce sonra eşim diyor ya erkekse şimdi içerde üzülüyorsa 😂😂
blueberyy00 yunusemreninannesiii inşallah ya alışveriş yapmak istiyorum elim.hep.kiz ürünlerine gidiyor sonra kendimi tutuyorum kesinleşsin öyle al diye 😂☺️