alparslanannesii1661 2 günde bir yumurta yiyorum. Yazın tüketmek zor oluyordu o yüzden kışa girdiğimizden bu yana tüketmeye calışıyorum. Yanına peynir zeytin, kırmızı biber, yeşil biber, salatalık, domates, ceviz, fındık, kaşar peyniri. Tatlı olarak bal, reçel bazen çikolata sürüyorum. Ama genel olarak bu şekilde ilerliyorum. Bazen menemen bazen tost günlük değişebiliyor. Ama yan ürünler hep saydıklarım😅