alparslanannesii1661 Gul-42 o neydi uykusuzluktan surekli burdayim evin isi gucu desen hemen bitiyo zaten🤷♀️
Gulsah1616 alparslanannesii1661 ben hergün yumurtanın çeşitlerini yapıyorum 😁 bir gün patatesli bir gün peynirli bir gün salçalı bir gün çökelekli 😁 diğer günler de kızarma tarzı. Sigara böreği patates patlıcan biber. Canım ne isterse yitiyorum
cigdemkorkmaz blueberyy00 ya görenler senin şimdi ikinci öğününü Yemen lazım karnındaki çocuk aç günaha giryosun böyle olmaz beklenemez vs diyip duruyor sinirimi bozuyorlar ben kendimi zaten aç bırakmam bu durumdayken. Yinede bi sormak istedim teşekkürler 😊
blueberyy00 cigdemkorkmaz yani elimizde olan birşey değil çok aç uyanirsam ağzıma bisyler atıyorum ama kahvaltı hazırlayıp dört dörtluk yemek için sabah yapamıyorum onu 10-11 buluyor inşallah besleniyor dur yavrular
Dae alparslanannesii1661 ben klasik yumurta peynir zeytin domates salatalık yeşillik ceviz badem.bazende yulafli peynirli omlet yapiyorum öyle geçiyor 😊gönül başka başka şeyler yemeği çok isterdi ama gönlüme kulak tıkadim😄
Ruveydahifa alparslanannesii1661 peynir zeytin tereyağı salatalık sucuklu yumurta süt içemediğim için omlet yada krep yapıyorum yanına çay bazen sürme çikolata bazen meyveli yulaf haşlama 🤗
Ruveydahifa 01ozlem_ctnky Aynn yulaf ezmesi bütün marketlerde bulabilirsin kahvaltılık reyonlarda var sütle haşlayınca bide üzerine az bi tarçın muz ceviz fln enfes oluyor 🥰
01ozlem_ctnky Ruveydahifa Yaa çok teşekkür ederim bilmiyordum bende hemen alayım o zaman 😍😍😍 tekrardan sağolun
Aomur alparslanannesii1661 kaşar peyniri, beyaz peynir, zeytin, salatalık, havuç, domates, bir de sebze suyu( roka, marul, dereotu, elma, armut, salatalık) Bazen de acelem varsa muzlu yulaf lapası tok tutuyor baya
Kizannesi92 alparslanannesii1661 bugün ikide yataktan kalkıp zorla tost yiyen ben yemeyi seviyorum ama biri hazırlayınca 😂 tek başına kahvaltı yapmak çok gıcık bişey oglus da okula erken gidiyor o varken daha güzel oluyordu
alparslanannesii1661 Kizannesi92 bende öyle tek başıma hic bisey yemegi sevmiyorum 😂 cok üşeniyorum 😂
Beno alparslanannesii1661 domates peynir roka çok iyi gidiyor yeşillik seviyorsa dene bence ben hep simit falan alıp buzluğa atıyorum tek tek çıkartıp ısıtıp arada yiyorum Haşlanmış patates yumurta yapıyorum. Taze Soğanlı maydonozlu omlet yapabilirsin. Yemek konusunda çok profesyonelim canımın istediğini hiç usenmem kalkar yaparım 😂😁
121 alparslanannesii1661 ay ben izne ayrılmadım direk çıktım işten 😂 Hakkındır valla tadını çıkar. Şahsen ben yıllarca çalıştım o yüzden 1’e kadar yatıyorum 😂😂
Gul-42 alparslanannesii1661 iş güç gece yapıom 😂😂gunduz bebiş uyurken uyuyom kendı derslerım var onu halledıom 😂
Kizannesi92 alparslanannesii1661 demi yenilmiyor zaten hele kızartma falan hiç yapmam illa biri olacak 😂