Daha önce çalıştığım icin evde kahvaltı yapmıyordum arabada ya da işte yemek icin hep sandviç hazırlıyordum. İş bitti ben evde durmaya başladım ve ne zormuş sürekli kahvaltı düşünmek🙄 her gün aynı şeyi yiyemiyorum sıkılıyorum. Tek basıma da abartılı şeyler hazırlamayı sevmiyorum. Bu aralar yine sandviçe döndüm. İçerigini değiştiriyorum hep.yeşillik,peynir çeşitleri, avokado, sebze vs… Genelde çırpılmış yumurta yapıp içine ekliyorum. Yanına da ballı süt ya da portakal suyu oluyor. Sandviçten de sıkılırsam kaşarlı salçalı tost yapıyorum yanına karadut suyu veya portakal suyu ekliyorum. Yumurta yemediğim günler oluyor nadir de olsa. Haşlanmış yumurtadan tiksindim. Çırpılmış yumurta yapıp tosta da ekliyorum genelde.
Kısaca zengin malzemeli tost ya da sandviç şeklinde ilerliyor