Aykem Smk bn en azından azda düzelse ya aşılama yada tüp bebek yaptırayım yaşım 30 oldu cnm artık psikolojim bozuldu ne yazıkki sabır seviyem kalmadı
Smk Aykem Ben senden büyüğüm ne olmus canım daha gençsin cok yıpratıyo bu sürec bizde 2 yıldır ugrasıyoz anlıyorum seni
Aykem Smk haklısın cnm 3 yılda benım oldu laparoskopi oldum şimdide eşimde cıktı. İsyam etmedim hiç olanlara ama çok yoruldum
Ela532 Aykem sende sağol canım inşallah bir yararım dokunur sana Rabbım hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🌸
Smk Aykem bizde oyle ilaclar bitene kadar sonuc almazsak artık aşılama yada tüp bebek insan cok yıpranıyor