Aykem benimde 2 yıl üzerine aşılamayla oldu değerimiz tüp bebek için bile uygun değildi
Keçiboynuzu özü kullandı eşim 3 ay boyunca sabah ve akşam 2 yemek kaşığı şeklinde birde aktardan mesir macunu almıştı haftada birgünde onu yiyodu. Mesela onu sabahtan yiyosa keçiboynuzu özü içmezdi akşam içerdi sadece
2,98 den 30,21 e çıkmıştı değeri o günde aşılama yapıldı zaten