blueberyy00 Kızlar evinizde hangi buhar makinesini kullanıyorsunuz fiyat performans olarak ne önerirsiniz yeterli geliyor mu nemlendirmek için trendyolda baktım ama küçük büyük çeşit çok bilemedim memnun kalınan varsa daha emin alırım en azından
Momlife1 blueberyy00 bende dün aldım deerma f 600 dün gece kullandım çok bir yorum yapamayacağım Trendyol ve hepsi burada da yorumları okumanızı tavsiye ederim
A_S_K blueberyy00 Hepsiburada yurtdisindan siparis verdim 500 ml haznesi olan, aroma yag konulabilen Tr göre çok dahabuygun olan kumandalı sipariş ettim. Gelsin memnuniyet bildirirm. Ama alan çok olumsuz yorum yok. ☺️
MerveNur- blueberyy00 kiwinin aldık gayet güzel diğerlerinden bi eksisi olduğuna inanmıyorum çok araştırdım bir de kokulu yağ damlatınca müthiş oluyor 😍😍
blueberyy00 Aag06 ahaha 😂😂😂 akşamları ışıksız oturuyoruz biz normalde rengarenk lambası ortamı şenlendirir 😂😂 listeye ekleyeyim bı bakayım hangi siteden aldınız siz
Aag06 blueberyy00 ahahhaha senlendirir valla ortami lambasi baya guclu ya 😂 ben trendyoldan aldim 240a yada 270e aldim ama fiyatlar artmis galiba aliyosan hemen al mubarek hergun zamlaniyor hersey
A_S_K blueberyy00 Yani 173 liraya aldım. Gece lambası özelliği falanda varmış baya fonksiyonlu. Başka ek bir vergisi,gumruk odemesi de yok. Valla bu fiyata bu performans beğendim. Yine de link bırakıyorum. Belki inceler kafanıza yatar sizinde. ☺️ https://www.hepsiburada.com/buyfun-500-ml-ucucu-yag-difuzor-sis-nemlendirici-difuzor-renkli-yurt-disindan-p-HBV00000YCXOH?magaza=SW+Future&url_src=and-product-detail
Elika0 Ben wewell markasına ait olandan aldım. Haznesi baya büyük. Ama sanırım astımımı tetikliyor kullandıkça öksürmeye başladım. Birkaç gün kullanmayıp duruma bakacağım. Eğer öyleyse mecburen satarım 🥺
Seranad Elika0 ona çok dikkat etmen gerek fazla nem malesef astımı tetikliyor ve nem ölçer al istersen bende dereceli var ona göre ayarlıyorum dercede nem fazla çıkarsa uyarıyor bizi
blueberyy00 Aag06 of aynen ya çok zamlaniyor herşey bı gün bakıyorum öbür gün üstüne koymuş hemen Trendyolda şimdi 400 olmuş
Elika0 blueberyy00 yani çok çalıştırmıyorum ama bilmiyorum bebeklerde astımı tetikleyebilir dikkatli kullanmak gerekiyor eğer ondan olduysa