Merhaba kizlar.
Benim 15 aylik bi kizim var cok Sukur. Spiralim vardi ekimde cikartdirdim. Bebek istedigimiz icin. Ve adet bittikten sonra gunasiri iliskim oldu 31 ekime kadar. 28 ekim yumurtlamam oldu tahminim. Cunku cok agrim oldu ve akintim oldu baya.
Emzirdigim icin gogus hasassiyetim yok. Ama ara sira bel agrim kasik agrim bacaklarima kadar vuruyor agri oluyor. 31 ekime kadar cook agrim oldu hemen her gun. Hafif mide bulantimda var. iki gundur falan agrilar azaldi yine var ama azaldi. dun test yaptim negatifdi. Adet gunum 12 kasim. Boyle bisey yasayip hamile olan var mi? Ilk gebeligim aniden oldu diye ve yerlesme kanamam olmustu diye hemen bilmistim. Simdi kafam karisik. 😓