Aselinkooo İnşallah hepiniz için bir mucize diliyorum Bi gidin 5.6 cm olmuş 😄 sancınız gelmeye başlamış. Su gibi 2 saate doğurup çıkmışsınız
Nelmali tatliayminaninannesi açılması olmayıp suni alıp sezaryen olan biri olarak acilmaniz yoksa hic zorlamayin kendinizi ozelde devam ediyorsanız direk sezaryen isteyin korkulacak hiçbir şeyi yok ameliyatın keske normale hic bulaşmasaydım diyorum
prensesimveannesi Nelmali canım benim geçen hafta 1 cm vardı çatı muayesinde yarına kadar olmuşmudur sence açılmam😭 banada suni verecekler yarın
tatliayminaninannesi Nelmali maalesef başka ülkedeyim ve devlet hastanesi 😢suniyi denemeden sezaryen yapmıyor 🤧
Nelmali prensesimveannesi 2 hafta 1 cm açıklıkla gezdim ne yapsam olmadı biraz vucutla ilgili doğum yaptigim gun (41+2) 3 cm olmuştu ilerlemedi suni verdiler öyle 12 cm açılmam oldu ama dogum yapamadım ıkınma gelmedi çok teferruatlı aslında gorumcem de 10 dakikada normal doğurup çıkmıştı benden 4 gun önce tamamen vucudunuza bagli
Zehra9616 tatliayminaninannesi acelesi ne doktorunun 42 le dogum yaptim ben evet gelmedi ama skntida olmadi suni aldim bende ne bu acelesi aceba?
Dyguuuuuu tatliayminaninannesi ben 41 e kadar bekledim sezaryen olduö. Bence suni sancı sezaryen olmasın
Zhra4242 Eusluu Ben 41 haftaya kadar beklemiştim oğlumda bna mısın demedi suni verdiler bakalım bu nasıl olacak