tatliayminaninannesi anladim Allah yardımcınız olsun, benim doktorum da 38de suni ile alabiliriz demisti korkmayin, ben de 39+0im kuru kuru cok agri çekiyorum bugun kontrolüm var belki bana da suni başlarlar.. bebek riske girmesindense biz çekelim kurtulalım ne yapalım 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️