nazliaynaci biz değil ama babam geçmişte şöyle yapardı. Migrosun falan büyük indirimleri olunca makarna, yağ vs böyle uzun süre muhafaza edilecek şeyleri fazlaca alır stoklardı ve aylarca onlardan hiç almazdık. Kısa süre gidecek tüketilmesi gereken şeyler de dönemlik alınırdı ama masraf aylık olarak neredeyse yarıya inerdi. Diğer şeyleri de indirimde aldığı için her türlü tasarruf olurdu. Şampuan, ped, sabun, deterjan gibi şeyleri de indirimde yakalarsa stok yapardı hep.