annesinin_beybisi gerçekten trajik bir durum. Ben de bi iki defa öyle yaptım uygun olanların içinden ayıkladım, ne biliyim bi markete öylesine bile girsek en az 200 buhar olur. Bu aralar hiç markete gidelim demiyorum, an eksik görürsem kapıcıdan istiyorum. Ve biz iki çalışanız maaşlarımız da memur maaşlarından baya fazla, böyle düşündükçe daha çok üzülüyorum biz böyleysek başkaları ne yapıyor diye üstelik yaşadığımız yer de İstanbul Ankara değil, Allah yardım etsin durum hiç iç açıcı değil. İlk çocuğumuz olacak ona bile acaba gerektiği gibi yetebilecek miyiz diye düşünüyorum