talhanin_annesi Woman3535 keserkn farketmdm bile o an sancidan hissedmiyorsun, diktiklerini hissediyorsun tbi ama acı yok dikerkn uyusturuyorlr.
saykoogg Aylinbarlass hamileliğin son zamanlarında hurma yiyin açılma yapıyormuş açılma ne kadar çok olursa doğum hem daha erken hemde daha kolay olur diye düşünüyorum bende normal doğum istiyorum bugün çatı muanesi olucam inşallah sancılarımda ufak ufak kendini gösteriyor geceleri benimde korkulu rüyam gibi bişey normal doğum ama herşey normal giderken sezeryan istemedim normal doğumu denemek istedim Allah yardımcımız olsun 🌹
Gulnur26 Aylinbarlass tek korkun kesi olsun yani hic hissetmiyosun ki onu 😅 sancın cok olmaz insaAllah.
Yenianneadayi2208 Aylinbarlass kesinlikle perina masajı…Benim doktorum bugün bu masajı önerdi bana kesi dikiş ve yırtılma olmasın diye..
Elaiht Ben de suni Sancı ile başladım ama tutmadı ve sezeryana döndüm, sezeryan da korkuttulları kadar zor değil, bazen bebek seçiyor nasıl doğmak istediğini.