Srfdmr37 Bfduam ee sürekli test yapınca her ay artık yapmıyosun hahahah 15. Gün kahverengi leke geldi ve oldum sandım bekledim 2 gün sonra test yaptım işte şuan 20+3 üm hayırlısıyla. Sen naptın postlarsan görüyordum gebelik durumunu