Ben hamile olduğumu ovülasyon testi ile öğrenmiştim . Elimde 2-3 test kalmıştı çöpe atacaktım denememize rağmen aylardır olmuyordu en son pes etmiştim akışına bırakmıştım. Testlere para verdim dedim can sıkıntısı bide yapayım bakalım yumurtlamam ne alemde dedim adete 2 gün kala kıpkırmızı çift çizgi gördüm . Gittim gebelik testi aldım yani adetime 2 gün kala öğrenmiş oldum 🙈