DuyguEyupoglu Melegimgeliyor Folidoce kullanıyorum şuan vinelac midemi çok bulandırdı o sıra kusuyodum zaten baya😪
dphnln Folik asit harici hiçbir şey kullanmıyorum ben. Doktorum bunun yeterli olduğunu söylüyor şuan için. 25.haftaya yeni girdik.
Selim_Alparslan Folic Us Plus kullanıyorum canım çok güzel küçük 30 lu tablet fiyatı 40 Tl ve doktorum en iyisini kullanıyorsun dedi öneririm
Melegimgeliyor dphnln zaten pek memnun kalmadım ilk kontrolümde Biraz ilgisiz geldi bana doktorum İlaçlar konusunda da endişeliyim