deletedmom507 folic 1 tablet kullanıyorum önceden 3 ay kullandım düşüğüm oldu bıraktım 3 ay korundum daha sonra doktor başlattı bana 4.cü aydayim hala daha kullanıyorum bebek için verdi doktor bu kutu bitince gidicem doktora işte bakalım ne der devam mı ettirir biraktirir mi