Ummumuhammed evet canım doktorumda zaten tüp bebek sperm sayısının 4 milyon ve aşağısı olduğu durumlarda öneriyoruz demişti aşılama yapabiliriz size demişti bize ama ben doktorum bunu dediği ay rahim filmi çekilmiştim ve ondan sonra da hamile kalmıştım o yüzden aşılama yaptirmayada gerek kalmamisti