Cemrelif Deneyimlerimi elbette paylaşırım Doğum sapsallığından sonra ☺️ Suit oda istemedim ben, çok büyük bir odaya ihtiyaç duymadım yeterli geldi küçük odalar, suit odaların farkı da biraz büyük olması ve deniz görmesi ☺️ günlük 300 tl fiyat farkı var öğrenmişsinizdir zaten. Fotolar da kaliteli cidden ilk icin yeterli ben de eşim girsin istiyordum doktorum bugün hiçbir şekilde almıyoruz dedi ☺️ Bu arada anestezi ye gittim bugün 5 kişilik bir ekiple başınızda oluyoruz dediler, dogum kalabalık olacak kanımca ☺️☺️