Nsns zaman geçmiyor. Bir an önce randevu zamanı gelsin isteniyor. Hiç aklıma fotoğrafçıya bakmak gelmemişti. Haftaya gittiğimde bir sorup bende araştırıyım. Keşke bende başta üye olup sorsaymışım dedim. Biz başta baya bir gezmek zorunda kaldık. Şimdi yorumlara bakıyorum, iyi fikir veriyor. Fotoğrafçı hakkında bilgi sahibi olursanız banada bilgi verirseniz sevinirim