minikumutlar hamile kalmadan bi önceki reglim 10 gün gecikmişti. Ki ben düzenli regl olan biriyim. 10. Gün artık kan testi vermeye gidicektimki regl oldum. Her gelmediği gün daha da stres yapıyordum acaba hamilemiyim regl olucakmıyım diye. Stres yapmayın geleceği varsada gelmiyo. Regl olduktan sonra koy verdim olacağı varsa olur dedim ve hamile kaldım. Sizinki umarım geç döllenmedir. Eğer regl olursanızda hiç sıkmayın canınızı hamile kalmamanın en önemli faktörü stres bence eğer herhangi sağlıksal bi sorun yoksa. Rabbim kucağınızı boş bırakmasın 🙏🏻🙏🏻