Aszey2012 37+5 sancım yok sadece uyurken sağa sola dönüşlerimde ve bazen yürüdüğümde özel bölgem ağrıyo neden bilmiyorm ?🤷♀️Onun dışında ne ağrım ne sanco yok açılma var mı bilmiyorm ilk gebeliğim açılma olduğunu anlayabiliyor muyuz çarşamba kontrolüm var normal doğum olacak gibi ama çarşamba çatı muanesinde karar değişmezse😂