Mrb kızlar ben yüksek tansiyon dan dolayı 10 gündür hastanede tedavi altına alındım ambulans la hastarnye kaldırıldım 20/14 tü hastaneye gittiğimde yavaş yavaş 15 16 Lara indi tansiyon ama günde 10 hap içiyorum artık perinatoloji doktorunun tedavisi altuna alındım ve bebeğin gelişmiyor diyor bebeğin kilo almıyor diyor ve bebek büyüdükçe strese girecek dedi çok korkuyorum ya öncelikle Allah’ım kimsenin başına vermesin insalah bu durumu yaşayan varmı detayları ultrasona giripte bebeğin gelişimi yok ve bebek strese girecek falan doktor size hiç öyle bişey dedimi yada çevrenizde hiç duydunuz mu ve ben hastanede çok sıkıldım kendi isteğimle taburcu oldum 😔😔😔😔