melekanesi Kızlar Allah nasip ederse haftaya pazartesi yani 37+3 de doğum yapacağım.37. Haftada doğum yapanlar Küvezde kaldı mı bebişleriniz? Kaç kilo doğdular? Sütünüz geldi mi hemen?
Ruyalaralemi melekanesi merhaba Cnm 35+4 um dün sancim oldu açılma yok ama nasıl de ufaktan sancılar çıktı 2 hafta verdi doktorum yarında poliklinige git kadin doğum dan gün al dedi normalde özele gidiyordum dün acile gittim ilk defa kız erken gelir dediler tansiyonum sınırda dediler ilaç verdiler şuan ilaçla ayaktayım hayırlısı olsun
Znur1997 melekanesi bende haftaya pazartesi dogum yapacagm. Normallde 38 ı bekleyecektık lakın sancım agrılarm cok olunca doktor erken alalım dedı. Herhangıbı bır sorun olmaz kuvezde kalma durumu olmaz dedı bana. 2. Sezeryanm olacak bu benm. Ilk oglumda da 39 da aldılar
Meleklerimmm3 melekanesi sütüm 3. Güm geldi 2520-2320 doğdular küveze girmediler ertesi gün evdeydik 37+4 te doğum yaptım ☺️ darısı başınıza 🌸
Hilal-95 melekanesi 37 erken değilkı kuzum bnmde bugun sancılarım cıktı doktorum gelırse gelsın artık sıkıntı olmaz haftası iyi kilosu iyi dedi şükür bende doğsun diye beklıyorm🤗
melekanesi Meleklerimmm3 inşallah canım. mama+sütle mi beslendiniz? Bende kızlarımla hemen eve gelmekl istiyorum.
NeseA Iki oğlum 37 hafta doğum yaptım ilk oğlum 2.500 kiloydu küveze falan koymadılar sütüm hemen geld,ikinci oğlum 4 kilo doğdu canım onda da baya sütüm vardı. Rabbim seninde yardımcın olsun inşallah 🤲🏻😍
Meleklerimmm3 melekanesi evet mama+anne sütü aldılar bence sizde hemen eve gelirsiniz haftaları gayet güzel çünkü 😇 sağlıkla kavuşun inşallah mama bulundurun hastane çantanızda ihtiyaç halinde aldırıyorlar çünkü
melekanesi Hilal-95 İkiz olmaları düşündürüyor beni canım. Doktorum da riskli zamanları atlattık dedi ama ne yaşarım diye merak ediyorum.
Busra2524 Hilal-95 cnm sancılarının miktarı nedir ?? Benim bugün 50 lerde çıktı normal çıkmış dedi drum
Alfa_Li melekanesi ben 37. Haftada tam ,doğum yapmıştım küçük doğmuştu minnoşum 2,750. Doğdu ve küvezde kalmadı şükür… sütüm de geldi hemen…
Hilal-95 melekanesi allahın izniylr bi sorun olmaz inşallah 🙏🏻 Benm kuzenımde ıkızlerini bu haftalarda aldı kucağına bi sıkıntıda olmadı zaten ikizler sıkışır demiş artık hafta fazla ilerlerse öle sölemişlerdi ona
Bttll melekanesi ben bugun yaptım 37 haftalık sezaryan oldum bebeğimin ciğerlerinde su oldugu için kuveze aldılar canım
melekanesi Bttll inşallah bir an önce evinize geçersiniz canım. Allah analı, babalı ve sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
Bttll melekanesi inşallah canım inşallah senın doğumunda hayırlısı ile olur kuveze girmez yavrun ınsallah