Mervedefne33 suadeeee agrın sızın yoksa korkma cnm bende normal dogum yaptım dikili 7 tane ancak vardı senin kaç tane coksa erer iç dış uzun surede geçmesi normal ama temız hıjyen bakmıyosan sıkıntı olmaz geçer agrın varsa hemen git doktora cnm
suadeeee Mervedefne33 benimde 3 tane canım ağrım sızım yok çok nadir oluyo olursa ama genel olarak yok ama dünden beri kanamam iyice kırmızılaştı çoğaldı acaba neden olur sende de olmuş muydu sonradan kanama artması?
Mervedefne33 suadeeee yok cnm bende aksıne dogumda sonra rahim toparlayıcı ve agrı kesici vurdular kanama kesıldı hastanede hasta bezı dolarken evde ped doldu adet gibi geçirdim yani keske gelseydi de karnımda kalmasaydı
Alp52 @suadeeee canım benim dikişlerim de 20 25 günde düşmeye başladı 40 gün geçti ozaman tamamen yara kapanmıştı ama acısı 1 2 hafta daha sürdü o bölge sürekli nemli olduğu için hemen iyileşmiyo kuru tutmaya dikkat et batikon sür o dikişleri kurutuyo
Ruveydahifa Mutlu_anne hastaneden hastaneye değişiyor benim ilk doğumumda uyuşturmadan kesip diktiler iliklerime kadar hissettim öyle kolay kolay da iyileşmedi oturup yemek bile yiyemedim 😒😑