suadeeee ya bende 21 gün önce doğum yaptım dikişlerim vardı her sabah inşAllah düşmüştür umuduyla uyanıyorum 😂 sabah baktım yine siyah iple olan atmış iki tane de renkli iple atılmış var sizde de öyle mi? Doktorum 10güne atar demişti bende atmayınca doktora gittim 11.günde enfeksiyon kaptığımı düşündüm iltihaplanma gibi bir birikinti ve akıntı vardı dikişimde açılmış gibi duruyordu ama Herşey çok iyi dedi sonrasında tekrar gel gibi birşey demedi ben tekrar gözükmek istediğimi söyledim 40ından sonra gelebilirsin dedi düşündüm tek şey bu dikişler ne zaman atacak ve bana kaynıyor gibi değil açılıyor gibi geliyor 😂