Yaze canım ben 3.gün 2 embriyo transferi oldum belirtim yoktu sadece aşırı şişkinlk gaz ve yüksek seste karın gurultusu vardı. Olmadı dedim bu kezde ama 6.gün idrar testi yaptım silik inanmdm kesin bozuk dedim bir daha yaptım yine aynı. 7.gün yaptım sabah biraz daha belirgindi🤗 artık 9.gün kan verdim 84 canım rabbim tez zamanda isteyen herkese nasip etsin🙏🏻❤️