Dondurulmuş 5. Gün embriyosuydu benim bebeğim :) Transferimin 5. Gününde dayanamayıp idrar testi yaptım ve çok çok silik bir şekilde de olsa gördüm diğer gün tekrar yaptım biraz daha belirgindi 2 gün sonra yani 8. Gün kan verdim değerim 14 çıktı ve git gide katlandı :) çok şükür Allahın izniyle 11kasımda doğum yapacağım çok az kaldı bu sürecin çok zor olduğunu biliyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin bizlere de hayırlı sağlıklı doğumlarla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻