Burcuosman hiç üzülme bebek her ay kg alıyorsa doktorun bir şey demiyorsa sıkıntı yoktur. Bol kıyafetleriö vardı benim hamilelikte sadece bir takım aldım kendime. Çok rahat geçirdim. Arkadaşlarım diyordu tuvaletin kapısında yatacaksın uyuyamıcaksın diye. Çok şükür hiçbiri olmadı :)