Burcuosman hiç endişelenmeyin, doktorlara göre bebeğin gelişiminin bizim karnımızın büyüklüğüyle hiç alakası yok 😊 o yüzden tadını çıkarın derim, benim 20.haftada çıktı bile karnım ilerleyen zamanlarda çok zorlanacağım gibi geliyor. Doktorunuz bebişin gelişimi iyi diyorsa hiç dert etmeyin, inşallah sağlıkla doğar 🤲🏻