https://imgyukle.com/i/kLSRdY
https://imgyukle.com/i/kLSJvv
https://imgyukle.com/i/kLSnT0
El emeğim göz nurlarım 😍 50 adet 50 ml boş böyle plastik şişe aldım içlerine 5 çeşit değişik kolonya alıp doldurdum. Etiket tasarımını canva denen uygulamadan kendim yaptım, dijital baskıcıda 6 TL ye çıkarttırdım. Az önce de bitirdik eşimle eolumunu etiket yapıştırmasını, çok güzel oldular korona günlerinde en güzel hediye bence 🤩🤩
Gelelim ücretlerine 50 ml 50 adet boş şişe 1.25 tanesi *50 = 62,5 tl
5 adet kolonya 400 ml olanlardan tanesi 10 TL idi 50 TL
Etikete de 6 TL verdik
Toplam 118,5 TL ile 50 adet böyle hediyeliklerimiz oldu 🤩😍🤗
Evde kendim yapayım derseniz öneri olur 😌🙏🏻❣️