Azra46 Ben bunu kullanıyorum ve iyiki almışım diyorum
Azra46 ben yataşınkini kullanıyorum canım çok memnunum ❤️
Azra46 evet çok rahat kalça bel ağrım vardı hafifledi tavsiye ederim