Azra46 Bana mantıklı gelmiyordu taa ki hamile kalana kadar. İlk haftalardan bu yana C model olan yastıktan kullanıyorum. Çok ama çok memnunum, ayni zamanda doğumdan sorma da emzirme yastığı olarakta kullanılıyor..
Hatta keşke şu uzun U model olanlardan da alsaydım diyorum. Bi zaman sonra sırt üstü yatmak zararlı oluyor ya sağ tarafa ya da sol tarafa yatmanız gerekiyor, karnınız sanki batıyor gibi oluyor. O yüzden çok faydalı birşey inanın. Ben ince eleyip sık dokuduğum için biraz araştırdım ve aldım. İyi ki almışım. 😀