Nurtrky bireylulmeselesii doğdu doğdu gayet iyiyz çeyrek ekmek kokoreçte yedim abartya kaçmamk lazım sadecd😂
Drydgs bireylulmeselesii 🤣🤣🤣aynen kuzu izlememek lazım eşimde diyor sana pilav yapsam onu ye limon sık üzerine 🤣🤣🤣🤣
kuzeyinannesiiiii bireylulmeselesii ben normaldede cok severdim ama simdi eşim izin vermiyor bir poşet dolusu olsa simdi yer kalkarım yani o derece 😑😂
buketpoyraz bireylulmeselesii ben yedim 😂 hemde koca bir midye kovasında 😂 hiçbiriyle olmadı toksoplazmam değişmedi bence cok fazla canınız cektiyse abartmamak şartıyla yiyebilirsiniz birazcık . Benbiraz abartmıştım ama cok şükür bisey çıkmadı
bireylulmeselesii buketpoyraz 5 tane ile kapattim günü. Insallah bir daha yapmam diye umut ediyorum :)
bireylulmeselesii Nurtrky :) Ya ben de her şeyden az az yenilmesi taraftariyim ama özellikle burda herkes o kadar panik ki. Demek ki ben fazla rahatım diye kendimi geriyorum 😂 maşallah. Sağlıkla büyüsün:)