Melos12 Byztrkravc çok iştahsızdım o zamanda normalde aşırı çok yiyen biriyken yemek aramayan insana dönüşmüştüm ama canım hep bişey çekiyordu şuanda öyle ama çok abartılı yiyemiyorum ☺️
aysnrsvs Byztrkravc hiç geçmeyen bulantı halı halsizlik yorgunluk sürekli uyuma isteği normal de koku alamayan ben en güzel kokular bile iğrenç geliyor 😟 su içmeye hasret kaldım
AselinAnnesi22 aysnrsvs evet güzel ama hep bir korkuyla yaklaşıyorum doktora gitmek istiyorum sürekli
Drya55 12+4 deyim mide bulanti kusma olmadı çok şükür rahat geçti , kasik ağrılarım çok oluyordu bu hafta azaldı ama çok sık tuvalete gidiyorum malesef gece de çok utanıyorum bu sebeble
aysnrsvs AselinAnnesi22 için rahat olsun inanki belirtiler daha zor hiç birşeyden tat alamamak çok kötü
Zaynep-07 Byztrkravc 11 haftalığım hiç bir belirtim yok başından beri buda iyi değil doktora gitmek istiyorum sürekli iyi mi bilmek istiyorum 🙄