Deletedmom434 Happymammy evet 40 dakika baktı cd verdi ayrıca telefonumuza video çektirdi renklide siyah beyazda baktı
istanbulluanne Yenianne25 Istanbul sislide yaptircagm tekirdagdan gidicem valla. Osman Özyurt a özel klinik.
Umutipek Sedoliii edirne ye cenk sayin beye gidicem 1 bucuk ay onceden zor sira buldum.bu dalin en iyisiymis ozel muahane 500 tl
AylinErdan Antalya memorial a gidiyorum,Dr um Antalya’da en iyi detaylı iki kişi iyi dedi biri Prof . İnanç mendilcioğlu dedi ve gittim ikiz gebelikte 450 tl ödedim mayısta. 4d. Görüntüleme yapıyor ,gerçekten çok memnun kaldım.
sinifcianne Sedoliii özel hastane de de 400 dü benim ben başka bi perinatolog buldum özel muayenenasi de 400 ödedim yine.
Pelus Ankara’da nereye gideceksiniz peki?? Bende 18. Haftadayım daha tam bilmiyorum nereye gideceğimi 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Aybukealtintas Sedoliii evet ucuza yapan hastaneler var ama ne yazıkki işin uzmanları yapmıyor o fiyatlarada radyologlar yapıyor detaylıyı
Duygu_k Aybukealtintas aaa ben de vatan hastanesinde yaptıracağım ☺️ Ne kadar sürüyor doktor nasıl bilgi veriyor mu 😊
Aybukealtintas Duygu_k Yaklaşık 50dk kadar sürmüştü, biz çok memnun kaldık doktor çok ilgili ve açıklayıcıydı her bir şeyi en ince ayrıntısına kadar gösterip anlattı gerçekten alanında uzman bir perintolog 🤗umarım sizinde hersey yolunda gider 🙏🙏🤗
Duygu_k Aybukealtintas çok sevindimm amin inşallah canım Allah sağlıkla kucağımıza almayı kısmet etsin 🤗 heyecanla gün sayıyorum resmen 🙈 son kontrolümle detaylı arasında 6 koca hafta var 2si gitti kaldı 4 haftamız 🙈 normalde de vatan hastanesine mi gidiyorsunuz 😊
Aybukealtintas Duygu_k 🙏 Evet normaldede Orhan bey e gidiyorum vatanda, valla bende merakla ve endişeyle beklemiştim 4 hafta boyunca bir türlü geçmek bilmiyor o zaman çünkü 🤭 siz de mi vatan a gidiyorsunuz muayene ye
Gizemen Bu özel hastanelerde ayrıntılı ultrason için randevu almak gerekiyo mu acaba bilgisi olan varmı
BuRcuErgn Özel pendik hospitalda bir ay önce 275tl ye cektirdim cd ve resimleride verdiler dr. Cok memnun kaldım güzel inceliyor her soruya cvp veriyor.
Duygu_k Aybukealtintas evet ben de Orhan beye gidiyorum hatta ☺️ İkili tarama temiz çıktığından içim rahat aslında ama 6 hafta boyunca ultrasonda görememek 🙈 normalde 4 haftayı iple çekiyorum özlüyorum resmen ya 😍
Aybukealtintas Duygu_k çok şükür bizdede birsey yoktu ben kendim istedim detaylıyı pimpirikliğimden 🤭 özlenmezmi valla benimde bu cuma kontrolum var 1 aydır görmüyorum özledim valla çok 🤗🤗🙏😍
znurstnKaraca Sedoliii ben 150 tl ye yaptırdım İzmir’de özel bi hastane kontrollerimide orda yaptırıyorum