Bugün doktor kontrolüm vardı 39+6 şuandan itibaren 40 haftalık oldum. Bebeğim hala gelme belirtisi göstermeyince tekrar çatı oldum. Normal doğuma uygunum ama bebek geride durduğu için çarşamba günü sezaryen olmak zorundayım :( Doktor suni sancı versek bile normal doğumun gerçekleşeceği kesin değil dedi. Kendiliğinden gelmesini beklesek günü dolduktan sonra riskli dedi. Allah tüm hamileleri sağlıkla kurtarsın inşallah 🙏🏻 kısacası bende doğuramadım 🥲