Bsraabsr ctndg bende sordum simdi doktora icebilirsin bi onemi yok onun dedi ictim bakalim ilkini attim ins karnimdaki sertligi gecirir asiri toplandi bebek karnimda
Esrabahar Bsraabsr bende serklaj oldum günde 2 kere kullanıyorum sabah akşam ama ilacı aldıktan 1 saat sonra tansiyonumu olcuyorum 90-50 altına düşerse çubuk kreker yiyorum 3-4 tane doktor öyle dedi
Esrabahar Bsraabsr bizdede yoktu doktor aldırdı sen her ihtimale karşı hapı içtikten sonra 2-3 çubuk kraker ye ben öyle yapiyorim
Baharozdemir Bsraabsr fazla evet ama dr um verince yapcak bişey yok. Ikinci serkulaj olunca sonuç böyle oldu maalesef