Zeyneptuba Bfduam canım ya sadece 9.gün yaptım sonra 10 11 yaptım ondan sonra gebelik testi yaptım silik çıktı beta 22ydi
Bsrazynp11 Zeyneptuba bnmde 9? Günüm kuzum sen ovulasyon testiyle mi yaptin yoksa gebelik tstylemi yaptinda böyle çıktı biraz aydinlatrmsn bni acaba
Gulcingezer bigunanneolucak canim yumurtlama lh olcer o yuzden beta hcg icin erken gebelik yapman lazim boyle net bisey soylemek saglikli degil