bigunanneolucak biz seninle aynı zamanda rahim filmi çektirmiştik sanırımm 21 ekimde çektirdim ben. Adetime 12 gün var, ovülasyon takibi yapmıyorum. Dün bugün çok sırt ağrım var ya acaba bu belirti midir? Rahim filminden dolayı umutlanmak istemiyorum 😂