Ceysii01 Busra_y inşallah ikiz olunca hep tedirginlik var rahim agzi zaten nianda uzunken boanda kisaliyo yada gerii uzayadabiliyo cok degisik bi durum
Busra_y Ceysii01 aynen canım neye göre oluyor nasıl oluyor bende anlamadım hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Esrabahar Busra_y ben serklaj olduktan sonra doktor verdi bebeğin hareketlerini azaltıyor 23.haftamdsn beri kullaniyorum 2 hafta oldu haftada 1 kere
Esrabahar Busra_y inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlık sıhhatli kucağımıza alırız 🙏 şimdi kaçıncı haftanizdasiniz
Gunelmahmudova Busra_y 11ci haftamda kanama olmusdu, doktor 5 tane pruloton iynesi verdi. Agrili bir iyne
Busra_y Esrabahar inşallah 🙏🏻yemeğimi filan kendim yapıyorum ama çogunlukla dikkat ediyorum doktorunuz size nasıl uygun gördü. Serklajlilarin bazisina normal hayatına devam et diyorlar bazisina yatak istiratı
Esrabahar Busra_y doktorlarda farklı farkli söylüyor iki doktora gittim biri yatmana gerek yok dedi digeride tek tuvalate kslkacsksin yatacaksin çocuk aşağı baskı yapmasın dedi
Esrabahar Busra_y sizde bu pruloton iğneyi olduktan sonra bebeğinizin hareketlerini az hissediyormusunjz
Annenaz Busra_y ilk haftalarda düşük önleyici olarak kullandım. Sonra bıraktım. Şimdi de erken doğum riskim var yine kullanıyorum. Doktor risk gördüğünde veriyor.