Merhabalar bende tup bebekle ikiz gebelik yaşıyorum şuan 14 + 4 deyiz çok şükür Eşimde veya bende bi sikinti yoktu ama bende bi ara pco denildi en son tup bebek karar verdiğimizde pco olmadığını söyledi doktorum daha sonra ilaçlarla yumurtalar büyütüldu ve yumurta alımı yapıldı ( ondan önce polip ameliyati oldum ) yumurtalar istenilen kademeye gelince dondurduk ve 2 adetimden hemen sonra transfer işlemini gerçekleştirdik çok şükür rabbime ikizlerim geliyor Rabbım isteyen herkese nasip etsin ücret olarak biz ozel hastanede yaptırdığımız için baya yüksek oldu 15.000 tl tup bebek ilaçlar ve muayeneleri hariç ilaçlar ilk aylarda ortama 1500 / 2000 arasi gitti bu ay daha farklı ilaçlar vitaminler almaya başladık bizim serüvende bu şekilde gidiyor bu arada Antakya da yaptırdım haberiniz olsun❤❤