Benimde ilk gebeligim 34. Hafta olacak kasiklarimda agri oluyor ayin 4 unde doktor randevum merak ediyordum normal mi diye . Adet agrisi gibi ishal olmus gibi degisik bir agri . Daha erken giden olursa doktora ve ayni durumdan sikayetci ise bizide bilgilendirin kizlar 🙏