anneyimmm_ Nasılsınız kızlar, sancı kramp durumları nasıl? Benim Gün içinde ara ara adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor, normaldir artık sanırım, ilk gebeliğim.
Serpil-Harun21 anneyimmm_ aynısı bende de oluyor anlam veremiyorum kabloya gidip acaba regl mi diye bakıyom psikolojik olarak
Zehrasya anneyimmm_ kasılma ve şancim oluyor belime vuruyor basımdan kaynar sular dökülüyor sanki tabi çok surmuyor birde sağ taraf kaburga ağrım var nedenini bilmiyirum yarin randevum var sorucam bakalim
Prensannesi14 anneyimmm_ benim de bebek bir yerde toplanıyor ve o kadar çok acı oluyor ki buda bir kasılmaymış ve arada bir karnım çok ağrıyor 1 dakika falan sürüyor sonra çok afedersiniz lavaboya çıkıyorum sanırım bebek büyüdüğü için bağırsaklara baskı uyguluyor
Mervearc Bende yatarken yada ayağa kalkarken kasiklarimda ağrı olusuyor🙄onun haricinde kasılma vs suan yok
Ouzc Zehrasya bu kaburga ağrısı bazen bende de oluyor diyorum acaba kizimin ayakları bacakları mi geliyor? Doktora sorunca cevabını burdan yazarsanız çok sevinirim. 🙈
Mervearc anneyimmm_ cok sjkur bitti sayılır bebisinkileri hazirladim kendi eşyalarımı daha koymadım kirismasin diye🤗cuma günü abdestli hazırlamak iyi olurmuş ben ole yaptım 🐣
anneyimmm_ Prensannesi14 ayağıyla çok itiyor masaj yapıyorum çeksin sakinleşsin diye ama iki dk sonra gene yapıyor
Eliffffffd Bugün 36+0 oldum bende de bir haftadır ara ara kasılma gibi bir şeyler var adet olacakmışım gibi hissediyorum sancı mıdır bilemiyorum ilk gebeliğim bu yani yaşadığınız durum normal bence ama yine de doktorla görüşünce sormakta yarar var.
anneyimmm_ Serpil-Harun21 biz babaannemizle yaşıyoruz kesemiz bir öyle olunca onlara tabi olduk yeni bitirdik sayılır alışverişi ancak hazırlandık bugünde beşiği ve benim için yeni bi nevresim takımı siparişi verdiler puset anne Bebek çantası bez falan almışlar sağolsunlar