Benim iki tüpüm de kapalı. İki defa ilaç verilmesine rağmen açılmadı. Yani ilaçla kesinlikle açılır diye bir şey yok maalesef. Biraz şans işi. Gittiğim iki doktor da ( biri prof.) kesinlikle tüp bebek dedi. Ameliyat ile açmayı teklif dahi etmediler. Bu da sanırım tıkalı olan bölgeyle alakalı. Benim yumurtalıkla bağlantılı olan kısım tıkalıydı. Forumlarda okuduğum kadarıyla ameliyatla açılmasının da garantisi yok ve dış gebelik ihtimali yükseliyor.
Maddi imkanımız olduğu için tüp bebek tedavisine başladık ve 28. Haftadayım şu an. İlk denemede tuttu çok şükür. İmkanınız varsa tüp bebek yöntemini tavsiye ederim.